Despre mine

Fotografia mea
BRAILA, Romania
I believe everything happens for a reason!

vineri, 19 noiembrie 2010

am.....sau nu ceva de spus....

    Incerc sa incep cumva...vrei, dar tot ai nevoie de curaj pentru a-ti expune gandurile,  chiar daca ai, sau nu "persoane tinta" carora li te adresezi.Mi-am dat seama, ca de fapt nu fac asta pentru ca "voi" sa patrundeti in lumea mea, ci pentru ca eu sa pot patrunde in alte lumi, ....cele "ale voastre", pentru a culege si primi raspunsuri sau a invata sa-mi pun intrebari al caror raspunsuri merita sa le caut.Am cautat si...am gasit oameni deosebiti care fac chestia asta, adica.. stiti voi "au blog", si....intre noi fie vorba,nu stiu daca am a transmite oarece "deosebite" lucruri, insa fiindca...este bine sa vorbesti, fie si numai pentru tine, acesta este stangaciul meu inceput.So....am...sau nu ceva de spus?

Un comentariu:

  1. multe sunt de spus, iar daca vin din suflet sunt binevenite. Te primim cu drag, cu bratele deschise, noi "blogerii" si abia asteptam sa citim direct in sufletul tau. Te pup

    RăspundețiȘtergere